perjantai 10. helmikuuta 2012

Abiarkiahdistusaprobatur!

Joo nyt on sellanen fiilis, että huhhuh! Mulla on jokapäiväkokoajan jotain ja oon siks niin onnellinen, että lukio loppuu kohta! On jotenkin hervoton olo. Laitan tähän mun tanssilukkarin ja vähän kommenttia siitä :)


J&T (Jumps&Turns): Paras! Tää on ollu mun lempitanssitunti nyt nää viimeset kaks vuotta kun Cooma on ollut pystyssä. Tykkään vaan niin paljon hyppiä ja pyöriä ja ne on muutenkin mun vahvuuksia tanssissa. Tää on myös ehkä ainut mun tunneista, missä oikeesti huomaan kehityksen, koska tehään niin paljon ja se on sellasta hikijumppaa! Tää tunti on haastava sekä teknisesti että kunnon kannalta :)

Jazz: Tällä tunnilla on aika paljon porukkaa, joten välillä tuntuu, ettei oikein mahdu. Muuten kyllä tykkään ja Annan jazz pitää mut kunnossa ja särmässä :P Eli siis mun tyyli ei löysty, kun käyn tällä tunnilla, mulla on nimittäin vähän taipumusta löysyyteen :D

Opetukset: Opetan tanssia Kristillisellä tanssikoululla ja se on tosi kivaa, vaikka onkin aika haastavaa ja aikaa vievää. Etenkin kun oppilaat kehittyy, ni sarjoja pitää oikeesti jo miettiä kunnolla, eikä voi opettaa mitä tahansa :D Ollaan opetettu Emmin kanssa kolme vuotta yhessä ja nyt tänä vuonna alettiin ekaa kertaa opettaa itekseen. Tältä tanssikoululta myös ite alotin sillon nelosluokalla.

Baletti: Keskiviikon tunti on välillä vähän turhan olonen, kun tehään siellä aina jotain pikasarjoja, kun se on niin lyhyt. Ek torstaisin on ihan kiva, kun se on vähän sellanen hengailutunti. Tehään eri koreografioita yhtä aikaa ja eri ihmiset tekee eri juttuja, minkä takia siellä on vähän sellasta rentoa. Lauantain tunnista tykkään eniten, koska se on pidempi ja sillon on useimmiten ehtiny nukkua kunnolla  ja jaksaa siks tanssia hyvin. Sillon myös yleensä tehdään pidempiä ja haastavampia sarjoja.

Roomeo&Juulia musikaali (R&J): On ollu vasta yhessä treeniviikonlopussa mukana, joten vielä en tiedä millaista tulee olemaan. Se ensimmäinen treenaus oli kuitenkin tosi kivaa! Lähin tähän musikaaliin mukaan koska tykkään musikaaleista ja koska halusin tanssia myös nykäriä. Kävin syksyn Coomalla nykäritunnilla, mutta opettaja muutti pois, joten hyvä että nyt saan kuitenkin tanssia myös sitä. 

Eli tän takia oon niin helpottunu, kun koulu kohat loppuu, eikä tarvii enää keksittyy miljoonaan asiaan yhtäaikaa.

Laura

Ps. Muistin yhtäkkiä tän videon olemassaolon ja halusin jakaa sen tänne. Tässä minä ja Emmi (sama kuin aiemmin tekstissä) tanssitaan ysiluokan kevätjuhlassa ja Sara soittaa pianolla. Vaikka ite sanonkin, niin tykkään kyllä meijän tekemästä koreografiasta, mutta onneks ollaan kehitytty neljässä vuodessa aika todella paljon! :D Ollaan tosi löysiä ja muutenkin hiomattomia. Ja mun fouette piruetit - auts! :D
Tässä minä ja Emmi Cooma Dancersien ja G5C:n keikalta Foorumista viime elokuussa




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti