torstai 15. maaliskuuta 2012

Tanssiesseitä!

Jes, mulla kävi todella hyvä tuuri tässä äikän yo-esseekokeen kanssa. Kirjottelin nimittäin just viikonloppuna Teatterikorkeakouluun ennakkotehtäväesseetä otsikolla Mitä tanssi merkitsee minulle taiteena ja sitten kirjotuksissa yks esseeaihe oli: Mikä on sinulle merkityksellinen ilmaisukeino? ja kirjotin tietysti tanssista! Oli mahtavaa, kun olin miettiny samaa aihetta koko edellisen päivän ja sitten sitä tekstiä vaan tuli ja tuli. 
Koko sen neljä ja puol tuntia mitä siellä kokeessa olin, mulla soi päässä Lontoon Billy Elliot The Musicalin Elecrisity- biisi päässä ja taisin kirjottaa ne sanatkin siihen suttupaperille, kun etin vielä vähän inspiraatioo. Kävin siis kattoo kyseisen musikaalin kaks vuotta sitten Lontoossa ja se oli varmaan parasta mitä oon ikinä nähny, suosittelen! Lukekaa ja kuunnelkaa noi sanat, jos haluutte päästä vähän jyvälle siitä, mitä kirjotin siihen esseeseen :D





Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti